[itzul] Ventresca

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
Ost, Ira 24, 15:43:58, CEST 2014

Donostian mendrexkaz gain, 'belarri' ere erabiltzen da arrain kontuetan.
Nik esango nuke legatzarekin lotuta entzun izan dudala beti. Legatzaren
belarriak dira kokotearen zati mehea, bereziki zakatzen hezurraren ondoko
zatiak. Gaztelaniaz kasu horretan 'oreja' ere entzun izan dut.

Inaki

Bakartxo ARRIZABALAGA<bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr> igorleak hau idatzi
zuen (2014(e)ko irailak 24 11:46):