[itzul] vado

maite darceles mdarceles a bildua hobest.es
Ost, Api 1, 19:42:25, CEST 2015

Jakingo duzue baina Gotzonek aipatzen duen "vado" hitzaren jatorrizko
esanahiaren harira, "hondo gutxiko ibaiaren alderdia, oinez, zaldiz igaro
daitekeena", alegia, Hondarribia hitza horrela osatua dagoela gogora ekarri
nahi nuen; orain ez bezala duela hamarkada batzuk arte Bidasoa oinez pasa
omen zitekeen itsas beheran behintzat...