[itzul] Sakatu hau ala sakatu hemen

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Ast, Api 16, 10:28:19, CEST 2015

"sakatu hemen", "sakatu hau" eta "sakatu honi". Hirurak zuzenak, ezta?

"sakatu" aditza DU edo DIO izan daiteke.

*Euskaltzaindiaren hiztegia*:
*sakatu *
*du* ad. Zerbaiten gainean indarra edo presioa egin. *Sagarrak sakatu
dolarean*.
*du/dio* ad. (*dio *ad. denean, *nor *osagarririk gabea da). *Botoia
sakatu. Sakatu pedalari*.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
  <https://twitter.com/elhuyaritzulpen>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

 <http://www.elhuyar.org/EU/bazkidetza>  Mezu honek, baita erantsitako
edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan dezake. Informazio hori
jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez bazara adierazitako
hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera debekatuta daukazu
informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo kopiatzea. Mezu hau
errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi bidaltzaileari, eta ezaba
ezazu. Eskerrik asko.