[itzul] Sakatu hau ala sakatu hemen

Mendiola Agirre, Aitzol (Euskarabidea) amendioa a bildua cfnavarra.es
Ast, Api 16, 10:07:13, CEST 2015

Egun on:

Niri normal-normala egiten zait "sakatu honi". Eta OEHn ere hainbat adibide dator:

(V-arr, G-azp, B). Ref.: Elexp Berg; Gte Erd 269. Pulsar, oprimir, hacer presión (en un punto). "Sakatu tinbriai, aber iñor dauan" Elexp Berg. "Medikuak indar guztiakin sakatu dost bixkarrian" Ib. "Sakatu pedala (B), [...], sakatu pedalari (V-arr, G-azp)" Gte Erd 269. [http://www.euskaltzaindia.net/images/stories/oeh/izarra.gif]  Sakatu, sakatu arantzari! --arkakaratzak txorijari iñotson. Altuna 37. Orain egin beza berea pistola onek... Eriotza barruan dakar... eriotz azkarra ta gozoa... Eskuz muñetaraño jaso... beatzez sakatu pixka bat eta billa nazatela biziak. NEtx Antz 109. Beatzak azkar dabiltz teklak sakatzen. NEtx LBB

Aitzol Mendiola

________________________________
De: joseba [mailto:joseba a bildua erroteta.com]
Enviado el: jueves, 16 de abril de 2015 9:37
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Sakatu hau ala sakatu hemen

Webgune batean, "pulsar aquí" esateko, zalantza sortu zait.

Nik "sakatu hemen" erabiltzen dut gehienetan, baina esan didate sakatu aditzarekin "zer" erabili behar dela, eta ez "non".

Aurretik eskerrak emanez.

--
Beste barik

Joseba Berriotxoa

946732769

656759537

joseba a bildua erroteta.com<mailto:joseba a bildua erroteta.com>

www.erroteta.com<http://www.erroteta.com>