[itzul] Externalizar

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
Ost, Abe 2, 12:28:37, CET 2015

Egun on:

*Externalizar *aditza itzuli behar dut, testuinguru honetan: *externalizar
los servicios públicos*. Hau da, zerbitzu publikoak (edo haien kudeaketa)
kanpoko beste norbaiten esku uztea izango litzateke, gutxi gorabehera.
Perifrasira jotzea izan daiteke aukera bat (*zerbitzu publikoak
kanpo-erakunde baten esku utzi*, adibidez), baina bururatzen zaizue aditz
bakarrean emateko modurik? *Kanporatu *ikusi dut, baina anbiguo samarra
iruditzen zait (*zerbitzuak kanporatu*?).
Zer iruditzen zaizue *esternalizatu*?

Eskerrik asko,

Amaia