[itzul] Dirulaguntzen zuriketa

edurne.alegria a bildua luxinet.fr edurne.alegria a bildua luxinet.fr
Al, Ots 16, 11:06:00, CET 2015

Mila esker Gotzon, Xabier eta Patricia.
Edurne
  -----Original Message-----
  From: Patricia Jorge Kuartango [mailto:kuartango a bildua gmail.com]
  Sent: lunes, 16 de febrero de 2015 10:34
  To: ItzuL
  Subject: Re: [itzul] Dirulaguntzen zuriketa

  Barkatu, nahi baino lehenago sakatu dut "Bidali" botoia: "diru-laguntzak zuritzea" erabiltzen dugu, "justificación de las subvenciones" adierazteko, eta esango nuke administrazio publikoan, oro har, erabat errotuta dagoen esamoldea dela.

  Ondo izan,

  Patricia

  Patricia Jorge Kuartango<kuartango a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko otsailak 16 10:30):

    Gurean ere "diru-laguntzak zuritzea" erabiltzen dugu.

    Ondo izan,

    Patricia

    Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko otsailak 16 10:21):

      Nik esango nuke "zuritu", irudizko zentzuan, txarra den edo gaizki dagoen zerbait onargarri egitea dela.
      Beraz, eta ez bada adierazi nahi, behintzat, gaizki emandako dirulaguntzak direla, "dirulaguntzen zuriketa" hori zaila iruditzen zait... zuritzen.

      Xabier

      EGIA GOIENETXEA, Gotzon<gegia a bildua gipuzkoa.eus> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko otsailak 14 18:17):

        Gaztelaniaz "justificación de (las) subvenciones".

        --
        Gotzon Egia
        gegia a bildua gipuzkoa.eus