[itzul] Niladic function

Ane Lopez ane.lopez a bildua tradumatica.net
Al, Ots 16, 17:08:42, CET 2015

Kaixo:

Zerbitzari baten kate sorta itzultzen ari naiz eta ezin asmatu nola eman
"NILADIC FUNCTION" hori.

Katearen azalpena hauxe da:
Functions that do not have any input parameters.

Ikusi dudanagatik *niladic* eta *nullary* sinonimoak dira eta -adic
atzizkia matematiketan erabili ohi da esanahi honekin:

*Math.* With preceding symbol or numeral (esp. the generalized symbol p,
denoting a prime number), forming adjectives designating numbers
expressible as a sequence of digits in the base represented by the symbol
(or as a power series in this quantity).

Ez dakit euskaraz *niladiko* hitza ohikoa den zientziaren edo matematiken
esparruan eta hori erabili dezakedan edo, besterik gabe, bestera
formulatzea egokiagoa den, hau da, "sarrera-parametrorik gabeko funtzioa"
erabiltzea. *Huts* hitzari aurrizki/atzizkiak gehitzen jokatu naiz, baina
zentzuzko emaitzarik ez.

Inork laguntzerik?

Eskerrik asko aldez aurretik

Ane