[itzul] HAPO edo HAPN?

Joxean Zapirain joxean a bildua uzei.com
Ost, Urt 21, 11:21:02, CET 2015

Lehenik eta behin, eskerrik asko zure oharragatik.

2003an Laburtzapenen Hiztegia egin zenean, hiri-antolamendurako plan nagusi
(HAPN) proposatu zen plan general de ordenación urbana (PGOU) formaren
ordaintzat, Laburtzapenen Hiztegia egiteko Eusko Jaurlaritzan bildutako
testu-multzoan hala aurkitu baikenuen.

Hemen adierazitako zalantza dela-eta, Eusko Jaurlaritzako Kultura Saileko
Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzara jo dugu, eta, Laburtzapenen
Hiztegiaren ondoren argitaratutako legeetan erabilera bestelakoa denez,
sarrera horrela eguneratu dugu:

hiri-antolamenduko plan orokor =  plan general de ordenación urbana

HAPO =  PGOU

Eskerrik asko eta izan ongi,

__________________

Joxean Zapirain

UZEI Terminologia eta Lexikografia Zentroa

Terminologia Saila
Aldapeta, 20
E-20009 DONOSTIA
Tel: +34 943473377
www.uzei.com

 <http://www.uzei.com/>  <http://www.twitter.com/UZEI_>
<http://www.facebook.com/SinonimoenHiztegia>

 <http://www.uzei.com/hobelex>

__________________

:: Mezu hau konfidentziala da. Mezuaren edukia legeak babesten du. Zu ez
bazara mezuaren hartzailea, legeak debekatu egiten du mezuaren edukia
edozein xedetarako erabiltzea. Jakinaraz iezaiozu berehala UZEIri eta ezaba
ezazu mezua. Eskerrik asko. Halaber, jakizu zure helbide elektronikoa eta
ematen dizkiguzun gainerako datu pertsonalak UZEIren ardurapeko eta
jabetzapeko fitxategi batean sartuko ditugula, eta zure eta UZEIren arteko
harremanen ondoriozko jarduerak kudeatzeko erabiliko direla. Zuk onetsi
egiten duzu datuen erabilera hori. Datuak atzitzeko, zuzentzeko, ezeztatzeko
eta aurka egiteko zure eskubidea baliatzeko idatzi UZEIra. :: UZEI.
Aldapeta, 20. 20009 Donostia. uzei a bildua uzei.com

  _____

Nork: "IBAÑEZ SAN ROMAN, Iñaki" [mailto:iibanez a bildua gipuzkoa.eus]
Bidaltze-data: lunes, 19 de enero de 2015 15:24
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] HAPO edo HAPN?

Bat nator Jabierrekin.

Dena dela, (4) zenbakia eta Eu ikurra “Laburtzapenak” arloan dauzka (2009)
“HAPN - hiri-antolamendurako plan nagusi” terminoak.

Zeren “Eraikuntza eta hirigintza” arloan, berriz, “hiri-antolamenduko plan
orokor” ageri baita (2008), halako markarik gabe, noski, nahiz eta
definizioa eta guzti daukan.

Biak batera oso ondo ikusten dira gaztelaniatik “plan general de ordenación
urbana” galdetuta.

http://www.euskara.euskadi.net/r59-15172x/eu/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91a
Action.do

Uste dut Euskaltermeko arduradunek fitxa zaharra berritu egin beharko
luketela, nahasbiderik ez sortzeko.

Asko eskatzea ez bada, behintzat!

Iñaki

  _____

Nork: Jabier Zabaleta [mailto:euskara a bildua orio.eus]
Bidaltze-data: lunes, 19 de enero de 2015 14:50
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] HAPO edo HAPN?

Egun on, Imanol.

Uste dut HAPN erabiltzea beste erremediorik ez duzula, bedeinkazio guztiekin
azaltzen baita Euskaltermen:

http://www.euskara.euskadi.net/r59-15172x/eu/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91a
Action.do

Termino normalizatu/gomendatu gisa agertzen da.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta

Orioko Udaleko euskara teknikaria

euskara a bildua orio.eus

943 830 346 —>8

El 2015 urt. 18, a les 07:37, Imanol Azkue <ateki a bildua hotmail.es> va escriure:

Egun on!
Gaztelaniazko PGOU (Plan General de Ordenación Urbana) euskaraz bi modutan
ageri zait: HAPO eta HAPN. Euskaltermen HAPN dago, hiri-antolamendurako plan
nagusi. Baina sarean begiratuta, HAPO (hiri-antolamendurako plan orokor) ere
azaltzen da, eta irakurgarriagoa/esangarriagoa ere bada. Gainera, siglen
atzean dagoena ez da beti berdin adierazten: hiria antolatzeko,
hiri-antolaketarako, hiri-antolamendurako...
Nola erabiltzen duzue? Zeinek dauka indar handiagoa? Zein erabiliko dut?
Mila esker aldez aurretik.

Imanol

  _____

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela
eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen
dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.
A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en
consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus
contactos. De momento convivirán los dos dominios.

  _____

[...]

dizut. 2015 martxoaren 31a arte bi domeinuak indarrean mantenduko dira.

A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en
consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus
contactos. Los dos dominios convivirán hasta el 31 de marzo de 2015.

Gipuzkoan

euskaraz bizi eta lan egiten dugu

  _____

No virus found in this message.