[itzul] FW: Crowdfundig

maite darceles mdarceles a bildua hobest.es
Ast, Mar 12, 19:15:46, CET 2015

Ze ideia ona, Ximon! Auzo-bilketa edo auzo-finantzaketa...
Auzolanaren kontuarekin ari garenez, Hondarribian (baserri giroan, behinik
behin) horretarako erabiltzen den hitz bat aipatu nahi nuke: pajina.
Ezagutzen duzue? Beste lekuetan erabiltzen ote da?

Dena den, iruditzen zait Iñigoren galdera auzo-finantzaketa edo
crowdfounding mota desberdinen gainean zela, eta horretaz uste dut ez dela
ezer ere erantzun...

Aio