[itzul] FW: Crowdfundig

Taberna Irazoqui, Miguel (Itzultzailea:NAO/BON) mikel.taberna.irazoqui a bildua cfnavarra.es
Or, Mar 13, 08:34:28, CET 2015

Egun on, Maite

Alkaiagan (Lesakako auzoa, Bera ondoan dagoena, Hondarribitik ez urrun) ere "pajína" (azentua bigarren silaban, eta "j" gaztelaniaz bezala ahoskaturik) erabiltzen dugu. Ni nerau aritu izan naiz gaxte denboran halako lanetan, gure auzoko edateko uraren sarea konpontzen. Etxe bakoitzetik batek joan behar izaten zuen halakoetan aritzera. "Auzolana" hitza ere ezaguna dugu, baina gurean auzolan guziak pajinak ziren (orain apenas egiten den halakorik).
Baliteke gaztelaniaren "fajina" hitzaren ahaidea izatea gurea (RAE: 5. f. Mil. p. us. Trabajos determinados que había de hacer la tropa.), hala irakurri nuen noizbait orain oroitzen ez naizen nonbait. Ez du harrotzeko motiborik emateko halako jatorriaren aitorpenak, baina, aizu, igual dio, berdin maiteko dugu gure hitz bastart hau; ez?

Mikel Taberna

________________________________
De: maite darceles [mailto:mdarceles a bildua hobest.es]
Enviado el: jueves, 12 de marzo de 2015 19:16
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] FW: Crowdfundig

Ze ideia ona, Ximon! Auzo-bilketa edo auzo-finantzaketa...
Auzolanaren kontuarekin ari garenez, Hondarribian (baserri giroan, behinik behin) horretarako erabiltzen den hitz bat aipatu nahi nuke: pajina. Ezagutzen duzue? Beste lekuetan erabiltzen ote da?

Dena den, iruditzen zait Iñigoren galdera auzo-finantzaketa edo crowdfounding mota desberdinen gainean zela, eta horretaz uste dut ez dela ezer ere erantzun...

Aio