[itzul] FW: Crowdfundig

maite darceles mdarceles a bildua hobest.es
Or, Mar 13, 09:07:14, CET 2015

Mila esker, Mikel, azalpenagatik! Hondarribian ere horrelaxe ahoskatzen da,
eta etxean asko entzun dudan esamoldea da "saski (edo jaski) pajinakoa",
lan horietarako erabili ohi zen saski handia izanagatik oso handia den
saskia.
RAEn begiratuta honakoa ere badakar "fajina"-rentzat: *3.* f.* Ven.* Grupo
de personas que conjuntamente llevan a cabo una tarea.
Hitzak jatorri militarra izatea ez da harrotzekoa, ez, baina hainbeste
izango dira harrotzeko jatorria ez duten hitzak... Emakume-gizon
parekidetasuna helburu ez zuen gizarte batean sortuak esaterako... eta
beste hainbat...

Maite

Maite Darceles  mdarceles a bildua hobest.es • www.hobest.es •
maitedarceles.blogspot.com  [image: Facebook]
<http://www.facebook.com/maite.darceles> [image: Twitter]
<https://twitter.com/maitheda> [image: LinkedIn]
<http://www.linkedin.com/profile/view?id=50790045&trk=hb_tab_pro_top> [image:
Scoop.It]
<http://www.scoop.it/t/hezkuntza-eraldatzen-transformando-la-educacion> [image:
Hobest] <http://hobest.es>

Taberna Irazoqui, Miguel (Itzultzailea:NAO/BON)<
mikel.taberna.irazoqui a bildua cfnavarra.es> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
martxoak 13 08:34):