[itzul] Jeloskor

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Ost, Aza 4, 09:55:16, CET 2015

"norbaitez jeloskor izan"

Tradizioan:
- Bere estatuko ohoreaz jeloskor den alhargunak.
- Zeinaren [bihotzaren] kastitateaz arima bihotzdunak paregabeki ielozkor
baitire.
- Jeloskor izatu zen bere aizpa Leaz.
-----------------------------
Biblian:

   1. Has 30,1

   Rakel, Jakobi semerik ezin ziola eman eta, ahizpaganako jeloskor jarri
   zen. Esan zion Jakobi: - Emazkidazu semeak edo hil egingo naiz.
   2. Sal 78,58

   Muinoetako sasikultuekin sumindu egin zuten, beren sasijainkoekin
   jeloskor jarri.

-----------------------------
Literaturan:

Fernando Rey: "hartaz jeloskorturik"
Jon Muņoz: "Badakizu hari buruz jeloskortu nauzula?"
-----------------------------

*Alfontso Mujika Etxeberria*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

<http://www.elhuyar.org/EU/bazkidetza> Mezu honek, baita erantsitako
edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan dezake. Informazio hori
jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez bazara adierazitako
hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera debekatuta daukazu
informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo kopiatzea. Mezu hau
errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi bidaltzaileari, eta ezaba
ezazu. Eskerrik asko.