[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 138 bilduma, 20. zenbakia

Juan Luis jlfergut a bildua gmail.com
Ast, Aza 5, 18:49:15, CET 2015

Ea hunela ikusia zerbaitto den ardiesten:

"Badira egunak zeinetan goizean jaikitzea kostatzen zaidan".

Adeitsuki,

Juan Luis

<itzul-request a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko azaroak 5
18:42):