[itzul] "Gota" para reuniones

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.eus
Ost, Aza 18, 13:14:16, CET 2015

Bulego materialen hiztegian
(http://www.euskara.euskadi.eus/r59-14154/eu/contenidos/informacion/hiztegiak_glosategiak/eu_00213/adjuntos/LanHitzAD44_BulegoMaterHiztegia_20061201.pdf):
mahai-hegal = ala adosada = retour

tanta-itxurako mahai-hegal
malko-itxurako mahai-hegal
mahai-hegal biribil

az., 2015.eko azaren 18a 12:46(e)an, "IBAÑEZ SAN ROMAN, Iñaki" igorleak
idatzi zuen: