[itzul] Jendarte

ainara maya ainaramaya a bildua gmail.com
Ast, Urr 1, 13:50:27, CEST 2015

Ados nago esatean GIZARTE hitza orokorra dela hitzetik hortzera, eta hori
gaizki dagoela esatea ez da egoki...

Josemari Navascués<aupaurrera a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko urriak 1 12:15):

> Euskararen zerraldoari azken iltzeak josten ari gatzaizkiolakoan nago.
>
> 2015/10/01 11:55(e)an, Koldo Biguri igorleak idatzi zuen:
>
> Nire ustez, euskarak gaur egun duen arazo larrienetako bat da kontzeptu
> berrietarako (edo berritzaileetarako) hitz zaharrak baino ez direla
> proposatzen: adibidez, *iraunkortasuna *(perdurabilidad) "sostenibilidad"
> kontzeptu berria esateko; *ekintzaile *(beti "aktibista" zentzuan
> erabilia) "emprendedor" esateko; *jabekuntza *("adquisición") orain
> "empoderamiento" esateko; hortxe kokatuko nuke nik "gizarte/jendarte"
> [...]

*AINARA MAIA URROZ*
*Eliza karrika 10, 5. ezker*
*20302 Irun, Gipuzkoa*
*Basque Country*
*Tel.: 0034 655742924*

*WHEREVER I GO, GO WITH ALL MY  HEART. WHEN A MAN LOVE A WOMAN, HE'LL DO
ALL FOR HER; WHEN A WOMAN LOVE A MAN, SHE'LL WAIT FOR HIM
FOREVER.../Edonora noala ere, bihotz osoz noa. Gizon batek emakume bat
maite duelarik, dena egiten du beragatik; emakume batek gizon bat maite
duelarik, beti itxarongo du gizona emakumeak...*
*Dena eman behar zaio aske den maitasunari*

*olerkari ameslaria*