[itzul] erabiltzailegai?

Fernandez De Antona Ulibarri, Miren Edurne m-antona a bildua euskadi.eus
Or, Urr 2, 14:44:59, CEST 2015

Zer esan nahi du zehazki “elegible user”?  ez da nahikoa “erabiltzaile” hitzarekin? Niri “erabiltzailegai” iruditzen zait, zuk diozun bezala, izango dena. Baina “erabiltzaile izan daitekeena” ezin da “erabiltzaile” bakarrik jarriz adierazi?

Edurne Fernández de Antona

Euskara teknikaria

Araubide Juridikoaren, Zerbitzuen eta Hauteskunde Prozesuen Zuzendaritza

Segurtasun Saila

945018896

m-antona a bildua euskadi.eus <mailto:m-antona a bildua euskadi.eus>

Nik aukeran, euskaraz nahiago

Mezu elektroniko hau hartzaileei soilik dago zuzenduta eta duen informazioa isilpekoa izan daiteke. Debekatuta dago komunikazio hori guztia, edo horren zati bat, zabaltzea, banatzea eta kopiatzea. Mezu elektronikoak alda daitezke. Akatsen batengatik mezu hau jaso baduzu berehala ezabatu eta igorleari jakinarazi, mesedez, mezu elektronikoz. EUSKO JAURLARITZAKO SEGURTASUN  SAILAk ez du inolako erantzukizunik mezu hau aldatu, itxuraldatu edo faltsutu bada.

Este mensaje de correo electrónico está dirigido exclusivamente a los destinatarios especificados y la información contenida puede ser confidencial. Cualquier divulgación, distribución o copia de esta comunicación, en su totalidad o en parte, no está permitida. Los mensajes electrónicos son susceptibles de alteración. La agradecemos lo destruya e informe inmediatamente al remitente por correo electrónico en caso de recibirlo por error. El DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD DEL GOBIERNO VASCO rechaza cualquier responsabilidad si este mensaje fuese alterado, cambiado o falsificado.