[itzul] Ordena

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Or, Abu 5, 12:24:19, CEST 2016

zutabea
kono-enbor formako zutabea
altzairu galvanizatuzko zutabea
kono-enbor formako altzairu galvanizatuzko zutabea
5 metro altuko kono-enbor formako altzairu galvanizatuzko zutabea
----
Izenlagun asko pilatu nahi ez badira, izenlagunen bat izenaren ondoren jar
daiteke. Aukeran, ZEREZKO da, nik uste, errazen pasa daitekeena izenaren
eskuinera (hor ditugu, kasu, Barbierren "zubi burdinazkoa" edo Lardizabalen
"biotz burnizkoa").

5 metro altuko kono-enbor formako zutabe altzairu galvanizatuzkoa.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.