[itzul] "Con... sumo gusto, Basauri"

"IBAÑEZ SAN ROMAN, Iñaki" iibanez a bildua gipuzkoa.eus
Or, Abe 2, 10:17:38, CET 2016

Sentitzen dut ezin lagundua, baina kontsolagarri modura-edo, artikulu bikaina idatzi du, Senezen azken alean, Inma Erreak, egoera hori ezin hobeto azaltzen duena:

http://www.eizie.eus/Argitalpenak/Senez/20161103/07errea

From: Patricia Jorge Kuartango [mailto:kuartango a bildua gmail.com]
Sent: viernes, 02 de diciembre de 2016 9:33
To: ItzuL
Subject: [itzul] "Con... sumo gusto, Basauri"

Kaixo guztioi:
Zaharrak berri.

Herriko talde ekologista batek kontsumo arduratsu eta hurbilekoaren inguruko kanpaina abiarazi du, eta goian adierazitako hori da gaztelaniazko leloa.
Eta hemen gaude, gaztelaniaz ederto funtzionatzen duen esaldi hori euskarara ekartzeko saiakera antzuetan, erabat etsita... Gaztelaniazkotik aldenduta ere, euskarazko esaldirik ezin asmatu gabiltza...
Ez dakit loturarik duen ala ez, baina, lehengoan, Asierrek desafekzioaren kontua aipatu zuenean, egoera hau etorri zitzaidan burura, hain zuzen ere. Ez da kontu bera, baina lotura badu, nire ustez. Sarri, "gaztelaniazkotik aldentzea" baino, hasiera-hasieratik euskaraz ere pentsatu beharko lirateke kanpainak, leloak, eta abar...
Bota dut purrustadatxoa!
Norbaitek laguntzerik bai?
Milesker!

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.

A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.

Gipuzkoan

euskaraz bizi eta lan egiten dugu