[itzul] euskararen desafektua - 0

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Al, Abe 12, 14:32:36, CET 2016

Asier Larrinagak hasitako mezuaren segida ikusita, nire ustea da galdegaiaren kontuaren eztabaida xeheak arreta berezia behar lukeela oraindik ere gure artean. Galdegaiaren kontuak, edo bestela esan, Altuberen eztabaida xeheak, LB-Luisber-ek ere sutsu azaldu duen moduan -bide batez ez dakit nor zaren, eta gustatuko litzaidake jakitea-.

Nire mezua luzeegi ez egite arren hainbat zatitan bidaliko dut, eta espero dut inor ez gogaitzea. Irakurri nahi ez duenak hortxe du beste gabe zakarrontzia.

Bittor