[itzul] política de no violencia

Pedro Mari Etxezarraga agarralde a bildua gmail.com
Iga, Uzt 3, 18:37:36, CEST 2016

"indarkeriarik eza", "dirurik eza" eta antzekoak ulertzen dira
sankristoraino joan gabe ere, baina hortik hara, jada esplikatuta dagoen
testuinguruan, erabili beharrezkotzat jotzea, gehiegitxo ote den; nire
ustez, "dirurik ez erabiltzearen aldeko politika" (edo antzekoak) eta
"dirurik ezaren politika" esapideak ematen bazaizkie hiztun arruntei bat
aukera dezaten, prestuezegiak ez direnek lehenengoaren aldeko hautua egingo
dute;  hori bai, beti dago bestea hautatzea, ze albastoan eta destaiuan
jardutea ez dago galarazita-eta.

Bittor Abarzuza<bittorbe a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
uztailak 3 10:39):