[itzul] Eskaera

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Or, Eka 10, 12:51:22, CEST 2016

Kaixo:

Dirudienez, hotmailek arazoak ematen ditu Itzulen.

Nire mezua atzo zuzen iritsi omen zen eta erantzunak ere jaso nituen, itxuraz. Nik, ordea, ez dut nire mezua ikusten, eta erantzunak ere ez noski.

Halere, itzul posta bera ongi dabil aipatu didatenez, eta zuek jasotzen dituzue nire mezuak. Beraz, atzoko nire eskaerari erantzuteko, nire posta pribatura erantzutea eskertuko nuke.

Mila esker!

Iker