[itzul] higiene pecuniaria

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Eka 14, 20:17:24, CEST 2016

Hala da noski, baina txundigarriro aukerakoa litzateke "(mantener) higiene
pecuniaria" hori "(tener las) cuentas saneadas"en sinonimotzat...

Itzuliz itzulpen zerbitzua<itzuliz a bildua outlook.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko ekainak 14 19:00):