[itzul] Alimentos kilométricos

Bakartxo ARRIZABALAGA bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr
Or, Mar 11, 12:41:45, CET 2016

Lukainkarena ez zait niri batere arraro egiten; nik ere hala ulertu dut, ez lukainakarekin, baina luze ziren elikagaiak etorri zaizkit gogora.

Izena + izenondoa erabiltzearen kontra ez naiz, baina hizkuntza bakoitzak bere sistema du eta sistema horretan, molde batzuk besteak baino erabiliagoak dira eta argi da espainolez izena + izenondoa oso-oso ohikoa dela eta halakoak, euskaraz, maiz, aditzaren inguruan antolatzen direla, euskaraz aditzak espainolez baino presentzia handiago baitu.

Bakartxo

> Message du 11/03/16 12:08
> De : "Gotzon Egia"
> A : "ItzuL"
> Copie à :
> Objet : Re: [itzul] Alimentos kilométricos

Gaztelaniaz "alimentos kilométricos" esan badaiteke, ez dakit zergatik ez "elikagai kilometrikoak" euskaraz, non eta beste tradizio bat ez dagoen. "Urrunetik datozen elikagaiak", nire ustez, ez da izendapen bat, deskripzio bat baizik.