[itzul] metraje encontrado

Elixabete Etxeberria Otaegi e.etxeberria a bildua elhuyar.com
Ost, Aza 23, 12:09:51, CET 2016

Ondorengo liburu honetan, Bordwell, D. Eta Thompson, K.: *Film art: an
introduction* (2008), EHUrentzat Elhuyarko Idoia Santamariak euskarara
itzulia, *Arte Zinamatografikoa*, 2011, "found footage" erabili da.
Ondorengo webgunean bilaketa eginda, ikus daiteke:
http://ehuskaratuak.ehu.eus/bilaketa/.

*Elixabete Etxeberria Otaegi*
HIZKUNTZA ETA TEKNOLOGIA
<https://twitter.com/elhuyar>  <https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>
<https://www.youtube.com/channel/UC6jPN8DWeerVwOoyUE7irlw>

*e.etxeberria a bildua elhuyar.com* <e.etxeberria a bildua elhuyar.com>
Tel.: 943363040 | luzp.: 227

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus * <http://www.elhuyar.eus/>
Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.

Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.