[itzul] Hiztegi Batua (†) goian bego, Euskaltzaindiaren Hiztegia, Hiztegi Batu Oinarriduna eta Euskalbar

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Ast, Urr 6, 12:27:31, CEST 2016

Hiztegi Batuan zegoen guztia Euskaltzaindiaren Hiztegian dago orain,
osatua. Horregatik kendu dute Hiztegi Batua.
Euskalbarretik kontsultak egiteko, ez da ezer aldatzen. "Hiztegi Batua"
eskatuz gero, Euskaltzaindiaren Hiztegira joango da, eta han izango dugu
lehengo informazioa eta berria.
<Hizki segida bat hasieran duten hitz guztiak bilatzeko>, nahikoa da
behealdean dagoen "bilaketa aurreratua" aukerara joatea eta "hitz-hasiera"
hautatzea.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.