[itzul] Hiztegi Batua (†) goian bego, Euskaltzaindiaren Hiztegia, Hiztegi Batu Oinarriduna eta Euskalbar

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Urr 6, 14:31:51, CEST 2016

Esango nuke esanahi murrizgarri bat adierazten duelakoan uler
daitekeela: "*1991n
hasi eta 2015ean burutu den Hiztegi Batua adieraz, adibidez eta
azpisarreraz hornitzen duEN hiztegi arauemailea".*

Xabier

Gilen Mejuto<gilenmejuto a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
urriak 6 14:25):