[itzul] Coworking

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
Or, Urr 21, 11:01:55, CEST 2016

Mila esker erantzun guztiengatik.

Ez da auzi erraza; anglizismoz josita gaude, asko eta asko beharrezkoak ez
direnak bidenabar.  Adibidez, testuinguru berean usatzen den 'mentor' eta
'mentoring', euskaraz emateko egokia irudizen zait mentor grezkoko hitza
mailegatzea. Inguruko erdaretan horrela egiten dute. Alabaina, termino hori
emateko euskarazko hiztegietan proposatzen diren ordainak (aholkulari,
kontseilari, ...) ez dirudite egokienak testuinguru horietan consejero,
asesor eta antzekoak ere agertzen direlako.

Oraingoz coworking erabiliko dut, gogobetetzen ez banau ere. Ez naiz
ausartzen Tolosako guren horretako errotuluan kolana jartzeko proposatzera!

Inaki

Rezola Clemente, Martín<martin-rezola a bildua ivap.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 21 09:05):