[itzul] "Te escuchamos"

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Ira 19, 11:51:32, CEST 2016

Jon, hemen inork ez du proposatu "geniezazuke" edo "zeniezazkidake" formak
zuk zure "adi zuri" proposamenean "gauzkazu" forma baztertu duzun baino
neurri handiagoan baztertu behar direnik. Besteon iritziak ez
karikaturizatu, mesedez.

Xabier Aristegieta

Agirre Garai, Jon<jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko irailak 19 11:13):