[itzul] Txakurren arrazak.

Enrike Gorrotxategi itzultzailea a bildua eskoriatza.eus
Ost, Ira 21, 09:36:20, CEST 2016

Garikoitz,

Begi gaineko laranja (su) koloreko ile multzo hori da fuego kolorea,
frantsesez ere feu erabiltzen dute. Nik laranja edo su(aren) kolorekoak
erabiliko nuke. Hemen griffon bleu de gasconeko standarraren deskripzioa
gaztelaniaz eta frantsesez

Por encima de los ojos se encuentran dos marcas color fuego más o menos
subido situadas sobre las arcadas cigomáticas simulando cuatro ojos. Pueden
encontrarse también rastros de color fuego en las mejillas, los belfos, la
cara interna de las orejas, las extremidades y debajo de la cola.[image:
azul de gascuña bilaketarekin bat datozen irudiak]

Deux marques feu plus ou moins vif placées au-dessus de l'arcade
sourcilière viennent "quatroeuiller" les yeux. On trouve également des
traces feu aux joues, aux babines, à la face interne de l'oreille, aux
membres et sous la queue.

*Enrike Gorrotxategi*
Itzultzailea
*943 714 407 *
*www.eskoriatza.eus <http://www.eskoriatza.eus>*

Ez inprimatu mezu hau beharrezkoa ez bada. *Ingurumena zaintzea gure esku
dago.*

Aurrerantzean * .eus*  izango naiz. Aldatu helbidea zure kontaktuetan.

Mezu elektroniko hau eta erantsita dituen fitxategiak, (baldin baditu)
hartzailearentzat dira, ez beste inorentzat. Mezu honek isilpeko
informazioa izan dezake, lanbide sekretupean, eta, beraz, indarrean
dagoen araubidearen
arabera <http://www.eskoriatza.net/legezko-oharra>, debekatuta dago edonola
zabaltzea. Akats bat dela medio, mezu hau jaso baduzu, jakinaraz iezaguzu
lehenbailehen eta ezaba ezazu.

Garikoitz Etxebarria<garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org> igorleak hau
idatzi zuen (2016(e)ko irailak 21 08:57):