[itzul] ER: Elurra mara-mara..... eta euria?

Asier Olazabal Sarrimov a bildua hotmail.com
Ost, Ira 21, 11:05:21, CEST 2016

Asko ari duenean "euria zarra-zarra" guk.

Asier

________________________________
Nork: ainaramaya=gmail.com a bildua mg.postaria.com <ainaramaya=gmail.com a bildua mg.postaria.com> honen izenean: ainara maya <ainaramaya a bildua gmail.com>
Bidaltze-data: asteazkena, 2016(e)ko irailaren 21a 07:52
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] Elurra mara-mara..... eta euria?

elurra mara-mara
eta
euria ziri-ziri (xiri-xiri)

Julian Maia<julian.maia a bildua ehu.eus<mailto:julian.maia a bildua ehu.eus>> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko irailak 21 09:48):
Nire beharrian "euria erori" eta "euria isuri" ez dira batere ohikoak, eta nolabaiteko mina ematen didate (nahiz eta nire min partikularrak ez duen araua ezartzen). Bertzalde, ez dakit idatzian zer forma agertzen diren gaur egun baina segur aski "la lluvia cae"-k izanen du eragina. Lehenago normalean "euria ari du", "euria da" erabiltzen genituen.
Eta "elurra mara-mara"-ren paretsuan nik uste "euria gozo-gozo " izan daitekeela.
Balio badizu...
Julian