[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 153 bilduma, 27. zenbakia

Joxan Garaialde joxan a bildua garaialde.org
As, Ots 21, 10:45:50, CET 2017

Larriak eta xeheak nahasi

Jose Ramon Zubimendiren/Ortotipografia/ liburuak honela dio Siglak
atalean: "4. Sigla eta deklinabide-atzizkia marratxorik gabe batzen
dira, salbu eta siglaren azken letra berberaz hasten denean atzizkia ere.
                     UEUn, hizlarietako batzuk ETBko kazetariak dira,
beste batzuk, berriz, EHUtik joandako irakasleak.
                     BBK-k adierazi du AEK-ko ikasleek gogotik eskertuko
dutela BBKren dirulaguntza.

                     Oharrak:

                     2. Testu osoa letra larriz dagoenean, hona aukerak:
                     U.Z.E.I.REN GUNE BERRIA / UZEI-REN GUNE BERRIA"

/Ortotipografia/ liburuak, gai honetan, Euskaltzaindiaren oniritzia du.