[itzul] PENDIENTE dontsua

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Mar 30, 17:24:56, CEST 2017

*eginbide* iz. Lege, kargu edo hitzarmen batek hertsaturik egin behar den
gauza. Ik. *eginbehar**;* *betebehar*. *Kristauek igandero meza entzuteko
duten eginbidea. Gurasoek beren umeak hazteko duten eginbidea. Emaztearen
eginbideak senarrarekiko. Alkatetzaren eginbideak bete ez dituenez gero.
Baina aginte horri obeditzeko eginbideak non du bere iturria? Eginbidea
egin: eginbidea bete. Ederki egiten du beti bere eginbidea argitaratzaileak*
.

Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko martxoa 30 06:15):