[itzul] Fwd: CIE

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ost, Mar 29, 11:31:56, CEST 2017

Kaixo:

Bidaia-agentzia batek kontsulta egin digu, ea zelan den "CIE" euskaraz.
Hasieran pentsatu dut okertu egin direla, eta "CIF" esan nahi izan dutela,
baina argitu didate bidaia-agentziek Turismo-enpresen Erregistroan izena
eman behar dutela, eta "CIE" delako zenbakia esleitzen dietela.

Ezin izan dut aurkitu gaztelaniazko sigla horien esanahia, eta, beraz, ez
dakit zelan eman euskaraz. EJren fitxa batean (erantsita doakizue), "CIE"
utzi dutela ikusi dut.

Laguntzerik bai?

Milesker!

Patricia