[itzul] GOGORARAZPENA: Laguntza itzulpen automatikoari buruzko ikerketan

Bakartxo ARRIZABALAGA bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr
Ast, Maiatza 4, 16:39:40, CEST 2017

Eta automata bilakatu ere maiz; halere, automatek sentitzen ote dute bizkarreko mina?

Bakartxo

> Message du 04/05/17 16:34
> De : "Gotzon Egia"
> A : "ItzuL"
> Copie à :
> Objet : Re: [itzul] GOGORARAZPENA: Laguntza itzulpen automatikoari buruzko ikerketan

Duela hilabete zuekin harremanetan jarri ginen zuen laguntza behar genuelako. Orain azken bultzada eman nahi diogu gure inkestari. Horregatik, gogorarazpen bat bidaltzen dizuegu, inori inkesta betetzea pasa bazitzaion ere.