[itzul] "Zonalde"

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
Or, Aza 3, 17:47:18, CET 2017

<Tira, gaztelaniazko "ministerio" hori badugu... baldin eta onartuko dugula
erabaki badugu, bestela ez. Pixka bat harritzen nau, egia esateko,
euskararako mailegu hartzea gaztelaniazko bukaeradun den "ministerio" hori.
Uste nuen mailegu-kontuetan aintzat hartzen zela euskaldun guztiak ez
direla gaztelaniadunak.>

Badaezpada, ohartxo bat, ez baitakit nola ulertu behar den "onartuko dugula
erabaki badugu" hori. Norberaren hautu gisa edo idiolekto-kontu gisa bada,
ez daukat zer erantsirik. Bestela, euskaldunen komunitatearen hautu gisa
ulertzekoa bada, uste dut aspalditik onartuta dagoela, ez baita
*Euskaltzaindiaren
Hiztegi*ak "ezarri" digun zerbait: "ministerio" hitza gaztelaniadun ez
ziren euskaldunek idatzi dute euskaldun gaztelaniadunek baino lehenago
(ikus OEH), eta XVI. mendeaz geroztik erabiltzen ari dira euskaldun
gaztelaniadunak eta gaztelania gabeak hitz hori.

Elhuyarreko helbide elektronikoak @elhuyar.eus dira orain.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.eus

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus/>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.