[itzul] Cada 25 de noviembre

Patxi Petrirena Altzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.eus
Ost, Aza 22, 15:15:21, CET 2017

Nik ez dut halako ondoriorik ateratzen arautik... Arauak gaitzesten dituen
erabilera guztientzat badugu aukera "arrunt" bat:

   - "bi *orduro" --> "bi orduan behin" eta abar

Hemen hizpide dugun kasua ez da ageri arauan, nik ongi interpretatzen
badut, eta ni ez naiz ausartzen desegokitzat jotzera (ez eta zurea ere,
Asier: "azaroaren 25 guztietan").
Bide batez esateko, ez da aspaldi Irene Aldasorori ikasi niola "etxero"
honen berri:

(OEH)

3 etxero.

En cada casa. Ezin bizia jarria dago / mendi aldean etxero, / nor beretzako
zer gelditzen da / besterek kendu ezkero? Basarri 129. Ta etxero kantatzen
zuan kopla, au omen zuan. A. Zavala in Auspoa 61, 25. Emen [Oiartzunen] lenago
etxero bastante izaten zen ardia. Auspoa 119, 67. Gosea bezero / zegoan
etxero, / ainbeste jenero / ondatu ta gero. Insausti 251.

*Patxi Petrirena Altzuguren*

[image: @itzulpenzerbitzua] <https://twitter.com/ElhuyarHizk>
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa?fref=ts>
[image: https://www.elhuyar.eus/info/sinadura/elh-hizkuntza.png]

p.petrirena a bildua elhuyar.eus <itzulpenak a bildua elhuyar.eus>
tel.: 943363040 | luzp.: 216
@elhuyarItzulpen

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus/>

<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.