[itzul] Tocamientos y baboseos

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
As, Urr 17, 17:11:53, CEST 2017

Interesgarria. Eskerrik asko, Julian. Dena den, kontua zen, nire ustez, ea
euskaraz "lerdetsu", "lerde-jariatzaile" edo, zuk esan bezala, "erdazu"
horrek balio ote duten gaztelaniaz "baboso"ri ematen zaion BIGARREN esanahi
hori adierazteko (lehenengorako, badakigu baietz).

Ondo izan,

Xabier Aristegieta

JULEN MAIA<julian.maia a bildua ehu.eus> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko urria
17 16:54):