[itzul] pozikago

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.eus
Or, Urr 27, 11:53:48, CEST 2017

Ez dakit aipatu den, baina Euskaltzaindiaren Hiztegian "pozikago" ageri
da adibide batean.

*pozik* adb. Pozez, poztasunez. /Bai pozik. Pozik zaudete? Pozik dago,
biziak eskaintzen dionarekin. Pozik hartuko nuke lanbide hori. Pozik
emango zizkion begi biak arrebari, honek eskatuz gero. Niri giltza
emanda, pozik alde egin zuen, ni pozikago utzita/.