[itzul] pozikago

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Urr 27, 17:25:04, CEST 2017

Uste dut "zutikago"ren kasu bera dela "pozikago". Hona "zutikago":

   - 1937ko apirilaren 28ko *Eguna *egunkarian:

"*Gernika, euzkotarren uri maitea, birrindu nai izan dabe zearo*

Aritza zutik gelditu da, ordea, ondamendi orretan. Zutikago euzkotarren
gogoa, baina."

   - Eusebio Erkiaga, *Araibar zalduna*:

Neskatxak, oiñak eta gorputza eta burua zutikago jarriaz, ikusmenarekin,
begiekin dei egin nai zion.

Xabier Aristegieta

Juan Garzia Garmendia<juangarzia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko urria 27 17:01):