[itzul] pozikago

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Or, Urr 27, 18:29:11, CEST 2017

Jakina, horregatik diot kasu bera direla oinarrian dauden "poz" eta "zut"
adjektiboak. Eta, bai, analogiazko sortuak direla "pozikago" eta "zutikago"
modernoak.

Izan ere, azpiko adjektibo horien sentipena galdu denean, "gogotik(ago)"
bezala tratatu dira, hots, adberbio gisa, eta [ez adjektibo+-(r)ik]
egituratzat.

Badaezpada, "gogotik" ere "gogotsu(ki)"ren esanahira etorria da adberbio
modura erabiltzen denean, formak (NONDIK) zuzenean adierazten duenetik
aldendurik (gogo-tik).

Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko urria 27 10:02):