[itzul] "Nagusitan"

Pedro Mari Etxezarraga pedromari a bildua bihurtzeak.com
Al, Ira 4, 21:34:39, CEST 2017

Kaixo:

Ez eiostazuez berbok txarto ulertu.

 Bilbo josita dago kartel suerte bategaz, zeinak belarri-begietara
ostikadak ematen dauazan. Eta da berori:

"NAGUSITAN ZUK ZER IZAN NAHI DUZU".

Beno, ez dot begitu Interneten, eta ez dot gura be, ez dakit hori Xiberoan
zelan esaten dan, etab,

Ia kokatu gaitean: kartel hori nik ikusi dot Bilbon, eta ni naiz han jaioa.
Orduan, bada, zer osti da "NAGUSITAN" hori.

Esaldi hori beti esan izan da: ZUK,  NAGUSIA ZARENEAN, ZER IZAN GURA DOZU"

Beituzue, beste bertsio egokirik dan ala ez ez jat ardura: baina gauzak
ezin dira esan: ezlekuan, desegoki, desorduan, etab.