[itzul] "Nagusitan"

pedromari agarralde a bildua gmail.com
Al, Ira 4, 23:41:32, CEST 2017

Ba, arrazoi  bakarra da, gauza bat da "txikitan" eta besterik "izate hori"
etorkizunean kokatu behar denean, eta bizkaitrrez ez da esan
"nagusitan",ezpada "nagusia zarenean"; aditz hori, subjuntibo estali baten
funtziotan da; guztiaz be, nik etxeko zaharren ahotik ez dot sekula entzun
hartarako "nagusitan", eta ez da harrokeria baia, neu zahartzen hasi
naizelarik konturatzen hasia naz zirela "ziurrak" eta "oso joriak" euskera
kontutan, eta beste...

Xabier<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko iraila 4
23:19):