[itzul] dinosauroak eta beste batzuk

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
Ost, Ira 6, 10:41:47, CEST 2017

Ez da kontu erraza. Gaztelaniari eta frantsesari begiratuta ematen du bi
modutan jokatzen dela. Piztiak ezagunak badira, modaltu egiten dira:
tiranosaurio, tyrannosaure. Ezezagunak badira latinez uzten dira:
coelophysis. Hala ere, ez da kontu matematikoa: archeopteryx

Ezagunak zeintzuk diren definitzean dago gakoa. Sarri norberaren interesen
arabera izaten da hori. Nik zure zerrendan hauek moldatuko nituzke:
tiranosauro eta iktiosauro. Beste batzuk, brontosauro, diplodoko,
gigantosauro, megalosauro.

Inaki

Itziar<aztiri a bildua futurnet.es> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko iraila 6
10:22):