[itzul] Aurreikusi=aurrez ikusi

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Ira 20, 11:31:22, CEST 2017

Barkatu, baina ez zait oso argi geratu ea nik salaturiko bi adibideak zure
ustez zuzenak diren euskaraz ala ez. Eskertuko nizuke argitzea.

Xabier Aristegieta

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER<larrinaga_asier a bildua eitb.eus> igorleak hau idatzi
zuen (2017(e)ko iraila 20 11:28):