[itzul] Válvula antoretroceso

imanol salegi isuuis a bildua gmail.com
Or, Ira 22, 12:56:49, CEST 2017

Oker ez banago, gauza bera dira válvula antiretorno, válvula de retención...

Iturgintza Hiztegian (IVAP) hau ageri da:

aAtzera ezineko balbula
Ik. atzeraezeko balbula

Atzeraezeko balbula (4)
Sin. atzera ezineko balbula (4); euste-ko balbula (3)
es válvula de retención; válvula antirretorno
fr soupape de retenue; clapet anti-retour; clapet de non-retour
en check valve

Atzera ezineko balbula erabili da Eraikingintzaren Kode Teknikoan ere.

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua<itzuliz a bildua outlook.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko iraila 22 12:40):