[itzul] "Pa habernos matao!"

koro navarro navarro.koro a bildua gmail.com
Ost, Api 11, 19:46:36, CEST 2018

Aupa, Juan. Paradero hitzaz:

Gure etxean (gure zaharrak zirenen artean hobeto esanda) oso maiz entzuten
zen, eta ez dut uste oso egoki(a) denik "Pa habernos matao!" horrentzat.
Orotarikoan ondo azaldua dago, nik ezagutzen dudana behintzat:
Paradero, fin. Infernua izango da zuen betiko paradero tristea. Gco I
438. Penagarriyak
izaten dira / pobrien paraderuak. PE 59. Santa Agedak kulparik gabe / orra
zer paraderuak. Ud 118. Au da paraderua / Kantabritarrena. Tx in Imaz Auspoa
24, 51. Magallaneseri indiyuak / biziya kendu zioten, / beste askonik ez
daki iñork / zer paradero jo zuten. MendaroTx 353. Uztapideko basarri
zarren / paraderoa ikusi. Uzt Sas 39. Oiek dira oiñetakoak ekarri dituzuna!
Alkandora txuriaren paraderoa! Zendoia 143.

Ondo-ondo segi