[itzul] La madre que nos parió

Amaia Bilbao bilbaogondra a bildua gmail.com
Ast, Uzt 19, 08:59:25, CEST 2018

Eskerrik asko guztioi zuen laguntzagatik.

Azkenengo proposamena hautatuko dut,  amak eta amamak ere aipatzen direlako
testuan..

godofredo a<texla39 a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
uztailaren 18(a) 22:34):