[itzul] mota

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
Al, Eka 18, 10:25:51, CEST 2018

Egun on:

Zalantza bat sortu zait, eta ea laguntzen didazuen. Gaur egungo testuetan,
barra-barra ikusten dira honelako egiturak (Iturria: EPG):

Azken boladan bizi dugun une itxaropentsua kontuan hartuta *mota horretako
ekintzak* gehiago ez izatea espero dugu.

Irakasleek diote justu *mota horretako txisteak* direla erabilgarrienak
balioez hitz egin eta eztabaida sortzeko.

Jaurlaritza kostalde osoan *mota horretako portuak* ari da bultzatzen.

Nire zalantza da ea ez ote diren zuzenagoak hauek: *ekintza mota
horiek*, *txiste
mota horiek*, *portu mota hori(ek)*.

Zer iruditzen zaizue? Orotarikoan begiratuta, adibide gehienak 'izena +
mota' moldekoak dira, baina badirudi gaur egun erabat zabaldua dagoela
beste egitura hori.

Beraz, nire galdera: ontzat jo beharrak dira halako egiturak?

Eskerrik asko,

Amaia