[itzul] Tarteria

Inazio Usarralde inausarralde a bildua gmail.com
As, Eka 19, 13:34:18, CEST 2018

Kaixo:
Goierrira (Lazkao) etorriz gero ikasi ditut neuk "hori geure tarterikoa
zen" moduko esaldiak, zeuk diozun adieran: gertukoa, ahaidea, familiakoa...
Termino zuzena "tarteria" den ezingo nizuke ziurtatu baina ahoz bizirik
dagoela esango nuke.

Gero arte
Inaxio

Jesus Zabaleta<josuzabaleta a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
ekainaren 19(a) 12:20):

--
Inazio Usarralde
Tel.: 652750018