[itzul] (gairik gabea)

Musde H musdeh a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 17, 12:29:23, CEST 2018

Nik ez dakit putzutara edo nora goazkeen, baina "ejecutividad" ez du RAEk
(on)hartu, sarean bilatuta behintzat. Beste asko bezala, agian (Baldin
administrativo (...) administratividad*; pensativo(...) pensatividad*, eta
abar)
Betearazgarritasun hitza lau aldiz pentsatu beharrekoa dela ezin uka: Bete,
betearazi, betearazgarri, betearazgarritasun. Non ez gaituzten harritu
arazi beste deribatu moddernoren batez: ejecutividadinal*...
Esistitzen ez diren hitzak itzuli beharra ere...

Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko maiatzaren 17(a) 11:43):